Sprzedawca - Wrocław
Specjalista ds. obsługi klienta w hurtowni motoryzacyjnej - WROCŁAW
Obowiązki:
- obsługa klienta detalicznego i hurtowego w zakresie doboru oraz sprzedaży części,
- budowanie relacji z klientami,
- informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej.
Wymagania:
- dobra lub bardzo dobra znajomość branży motoryzacyjnej, szczególnie rynku części zamiennych do samochodów osobowych,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- gotowość do pełnego zaangażowania się w pracę zespołu firmy CAR-ZONE,
- ogólne rozeznanie w technice budowy pojazdów,
- miła prezencja i umiejętność nawiązywania kontaktów,
- odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań,
- opanowanie i odporność na stres.
Oferujemy:
- pracę na pełny etat (umowa o pracę),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- przyjazną atmosferę w młodym energicznym zespole specjalistów,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- narzędzia potrzebne do wykonywania powierzonych zadań,
- możliwość szkolenia się i poszerzania swoich umiejętności.
Car-Zone to dynamicznie rozwijająca się firma w branży motoryzacyjnej. Jeżeli motoryzacja jest Twoją pasją i chcesz pracować z ludźmi o podobnych zainteresowaniach dołącz do nas!
Zgłoś swoją kandydaturę lub zobacz pozostałe ogłoszenia
Pragniemy poinformować, iż Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Car-Zone z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Rogowskiej 147, 54-440. Ponadto, informujemy, że:- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Car-Zone w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji zgodnie z tematem aplikacji rekrutacyjnej, na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane do 3 lat od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych osobowych.
- Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – GIODO.
- Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.